CDS 4_edited.jpg

Om Claras Dansskola

Välkommen till min dansskola!

Mitt namn är Clara Wickström och jag började dansa vid 4 års ålder. Jag har varit med i en rad olika uppvisningar och tävlat i flera dansstilar. Min största passion ligger i att dela min kärlek för dans med mina elever, vilket jag har gjort sedan jag var 14 år gammal. Mitt viktigaste uppdrag som danslärare är att alltid uppmuntra mina elever till att följa deras dansdrömmar samtidigt som de behandlar varandra med respekt. Claras Dansskola erbjuder för tillfället danskurser för 3-åringar och uppåt.

Om: Om
CDS hemsida 22.jpg

Om Clara

Clara Wickström
Ägare och danslärare, Claras Dansskola

Clara Wickström har dansat i 18 år och undervisat barn, ungdomar och vuxna i olika dansstilar under 8 års tid. Hon är utbildad inom jazzdans, hip hop, contemporary, improvisation och balett på gymnasial nivå. Hon har också utbildats inom HLR, ledarskap, skadehantering, inkludering samt ledarskap inom tävlingsdans. Claras absolut största passion ligger i att dela sin dansglädje med sina elever!

Om: Om
Free_Sample_By_Wix (3).jpeg

Regler

• Bokningsvillkor hittas vid anmälan